domingo, 11 de septiembre de 2011

RIDE LIFE - ROAD SEA TO SKY 99 – BUNGEE

DIA 40

Finalment m’he decidit a participar a la proba ciclista de Whistler Grand Fondo, però de pirata es a dir sense pagar inscripció m’uniré als ciclistes de camí a Whistler.


Al finalitzar a Whistler implica que em tingui que buscar-me la vida per poder tornar a Vancouver dissabte i la millor opció ha set llogar un cotxe i pujar divendres cap a Whistler a deixar-lo per desprès tornar cap a Vancouver amb bus perquè l'endema pugui tornar cap  a Vancouver.... tot plegat una mica enrabessat, però com diria en Pep, sento passió per aquest esport i per ell sóc capaç de fer autèntiques bogeries, els que pedalen ja m'entenen.



El trajecte es fantàstic, puges per la carretera sea to sky que ja ús he anomenat varies vegades en aquest blog, però es que la carretera es mereix que la mencioni constantment  perquè les vistes que ofereix no tenen preu i es tota un experiència, sumant que et deixen un bon cotxe, que feia més d'un mes que no conduia, que tot es benzina.... pos treieu les conclusions vosaltres mateixos!



Avanç d’arribar Whistler veig fer una parada per fer poenting o com aquí diuen Bungee, mai no n'havia fet i feia molt de temps que hi anava al darrera.

Em va costar 130$, es car però que cullons estic aquí per disfrutar i fer coses que mai no he fet!! A més són les 2 últimes setmanes i no em penso estar de res..... fins que s’acabi la pasta! Encara que ja començo a estar bastant pelat i  he de mirar en lupa que faig o que deixo de fer.
Vancouver es una ciutat molt cara pel que fa el menjar, exemple 5 préssecs, 6 plàtans  i 5 pomes 20$!!!!

Torno a lo que anava..... el Bungee



Va ser brutal una pujada d’adrenalina que es difícil de descriure-la, es breu massa breu però molt intensa.

Vaig saltar al buit d’uns 60m en una estructura especialment construïda per realitzar poenting.


Llàstima que aquesta pujada d’adrenalina fos tant breu, a més vaig saltar de cara cosa que encara ho fa més maco ;) ja que veus el l’aigua com s’aproxima i s’aproxima..... fins que de cop i volta la corda fa tope i aleeee a fer el pèndol!!!

 
Bye bye!

Seguirem informant, radio Comulada Online.

-15-

No hay comentarios:

Publicar un comentario