lunes, 5 de septiembre de 2011

RIDE LIFE - TRIATLÓ VANCOUVER


DIA 37

VANCOUVER TRIATHLON

A Canada cada 5 de setembre es el dia del treballador i demà començen les escoles, universitats etc... per tant es festa i no he tingut acadèmia, ha set un llarrrrrg cap de setmana a més Vancouver una ciutat que no para de fer actes per l’oci de la gent, ja siguin fent concerts a Granville Street que està a 2 cantonades d’on tinc el pis, mostres gastronòmiques aquesta setmana li tocava a la Xinesa o esdeveniments esportius, avui s’ha celebrat la desena edició de la triatló de Vancouver i la pròxima setmana se celebrarà la Whistler Gran Fondo que ja us n’he parlat d’ella en la publicació anterior i que espero tindre l’honor de participar-hi pirata o no.

Ahir al vespre tornant de la platja “3rth Beach” que està a Stanley Park m’hi vaig quedar fins que es va pondre el sol, vaig topar-me de cop i volta amb tota la zona de transició de la Triatló, vaig preguntar a quina començava i la sortida era a trenc d’alba sobre les 7:00 del matí.


A les 6:30 ja estava a la línea de sortida mirant com es preparaven tots els participants, he al·lucinat amb el que costa posar-se el neopreno.

Quina enveja m’han donat! M’encanta aquesta sensació que et recorre el cos avanç de participar en algun event que portes molt de temps esperant , moltes hores de dedicació, molts patiments, molts sacrificis...... es com una mescla de nervis que intentes amagar amb altes dosis de felicitat i el que desitges mes en aquells moments es que comenci ja!!



Ja que dissabte vaig penjar alguns videos avui no ha estat de menys, inclús m’he atrevit a editar-lo una mica, cada dia s’aprenen coses noves!

La proba en sí no crec que fos d’un nivell massa elevat exceptuant els primers 5 atletes la resta era com si fos una cursa popular, ja que al sector de les bicicletes n’he vist de tot tipus... participants amb BTT o les típiques BH de passeig.... estan ben tronats!!! Però aquí la gent li encanta practicar esport!
I per acabar, m’ha fet gràcia ja que mai no n’havia vist cap i no està de menys aprendre coses d’aquesta gent, ja que d’organitzar events crec que ens porten una mica d’avantatge!

Bye bye!

Seguirem informant, radio Comulada Online.

-18-

No hay comentarios:

Publicar un comentario