sábado, 17 de septiembre de 2011

RIDE LIFE - THE VANCOUVER WEATHER (El temps)


DIA 49
 
En la tardor comença la temporada de paraigües i catiusques a Vancouver, es un festival beure la gent els models que porten!

Si voleu vindre com a turistes a Vancouver us recomano vindre a l’agost ja que aquí a la que comença a ploure no para fins el març, normalment comença a inicis de setembre.



A mi no m’ha començat a ploure  fins a principis d’aquesta setmana, cosa que pel que m’han comentat no es massa habitual que aguantes tants dies de setembre i amb temperatures rondant diàriament els 26-27 graus amb i molt agradables durant la nit.
 
Encara he estat de sort perquè sinó m’agafa algú jo que sóc un cul inquiet i no puc parar ni un segon.


 Aquest passat dilluns va ser l’últim dia que la gent de Vancouver va poder gaudir del sol... ja que de cop i volta es com si algú hagués canviat el xip, desde llavors no hi ha dia que no plogui i es la tipica pluja torre cullons xirimiri....
A més el dia s’ha escurçat moltíssim a les 7:30 ja es ben fosc i les temperatures han baixat uns quans graus.

 
Ara entenc moltes coses que no em quadraven massa!

1.       Grans extensions de centres comercials comunicats uns amb els altres sota terra.

2.       Gym als blocs dels edificis.

3.       Bogeria quan apareixia el sol a la platja.
.
7.   La quantitat de gent fent qualsevol activitat a l'aire lliure etc....

.

Amb tot jo ahir encara que fes aquest temps vaig despedir-me de la muntanya de Vancouver pujant per última vegada a Grouse Mountain, aquesta vegada sense transit de turistes.

A més vaig trobar-me en Bubu.... però valia mes la pena que no m'hi acostes massa!

Bye bye!

Seguirem informant, radio Comulada Online.

-6-

No hay comentarios:

Publicar un comentario