martes, 2 de agosto de 2011

RIDE LIVE 2011 - DAY 1

Aquest primer dia el podríem titular com a dia en que he passat més hores tancat en una avió en me vida... A més de ser un dia una mica trist ja que t’allunyes de la família i de persones molt estimades durant una temporada.

A les 8 del matí del dilluns 1 d’agost arrenca la meva aventura, ho titulo així ja que en els últims mesos he canviat mil vegades de plans que si un any, que si 15 dies, al final 2 mesos en que realitzaré un curs d’angles de 6 setmanes a Vancouver que serà la meva parada final.

Però avanç d’aterrar definitivament per Vancouver el pròxim 8 d’agost passaré a fer una breu visita a New York i després a Toronto.

Per tant la primera parada es New York “La ciutat dels rascacels, de la 5ena avinguda, madisson, central park bla bla bla....”


A les 10:50 sortia el vol de BCN fent transbord durant 5 hores a Dublin, la meva estimada germana va ser qui em va acompanyar a l’aeroport i no es va desenganxar de mi fins ben passat el control de l’aeroport, durant el Check-in reconec que he passat bastant canguelo... ja que m’acompanya la meva estimada GIANT, alias Black Mamba i de la manera que la vaig beure desaparèixer per una porta especial que quan no portava ni 5 metres avançats s’encallava vaig pensar...... ufffff aquesta no arriba!

Cap a les 12:30 ja parava per terres Irlandeses, però nomes per 4 hores o això tenia previst, però no va ser així, el vol cap a New York sortia a les 17:00 a les 16:45 ja estava dins de l’avio, que no es mouria de l’aeroport de Dublin fins les 21:00, 4 hores esperant que arreglessin o canviessin una peça del tanc de combustible “Buen rollito ehhh abanç de fer un vol trans-oceanic....”

Com he dit a les 21:00 hora de Dubin varem despegar i arribava al aeroport internacionall JFK sobre les 22:30 hora americana, durant el vol vaig intentar llegir, mirar 3 pelicules i fins hi tot vaig intentar “Parlar” amb la senyora que tenia al meu costat que es diu Dona i treballa a la ONU, ahhh dormir no que jo això jo no en gasto....

Una vegada passat el control aduaner, on em van escanejar les mans i fer la foto per si algun dia ja no em volen tornar a deixar entrar, em vaig disposar a passar el segon moment tens del dia la recollida d’equipatges.... hi serà no hi serà?¿?¿??¿

La maleta d’equipatge va aparèixer volant però la GIANT no aparèixia.... fins que vaig anar a una altre cinta especial per objectes grossos i allà estava esperant-me, ufff quin descanç no em perdonaria mai perdre-la.

Amb tot ja eren les 12:00 i em tenia d’espavilar a arribar al Hotel Pensylvania de la 7ena Avinguda i carregat com una burra que vaig, en aquell moment va aprèixer una taxista que em va oferir portar-me i amb el cansament que portava a sobre per 60$ no ho vaig dubtar ni un instant, amb 30 minuts ja estava a New York, la primera impressió es que tot es molt gros aquí cotxes, edificis, carrers, aigua per un magnífic preu de 3$...

Així que desprès de 23 hores desde que sortia de Sant Esteve arribava al Hotel allotjant-me a l’habitació 888 per passar els pròxims 3 dies per conèixer com a mínim els punts més emblemàtics de la ciutat i poder-los ensenyar d’aquí un any ;) "57 i baixant! ".

Seguirem informant! Radio Comulada Online!

1 comentario:

  1. Disfruta molt, que aquestes coses no saps quan les podras tornar a repetir, això si amb seny.

    ResponderEliminar