viernes, 5 de agosto de 2011

RIDE LIVE - DAY 3

Desprès del tute que em vaig fer ahir, avui no estava per tirar coets i no he sortit del hotel fins ben passades les 11 del matí per anar cap al Downtown on esta localitzat tot el districte financer de New York.

Per anar cap allà vaig he agafat el metro a Penn Station, però com de costum el metro tenia d’anar avall i jo anava amunt..... els de Barcelona com a mínim t’indiquen cap on vas i no ho has d’endevinar quan arribes a l’estació on pares.

Solucionat l’error i ben arribat a Downtown vaig anar baixant cap a la zona del World Trade Center on estan construint un nou gratacel, es espectacular, amb el simple fet de caminar pel seu voltant es respira molt de respecte per la gent que va morir en aquell tràgic 11-S, es beuen banderes dels EEUU per tot arreu, mostrant el gran patriotisme d’aquesta gent.

Uns metres més endavant m’endinso a wall street com no pot ser farcit de turistes, podríem dir que aquesta zona es la controla el país gràcies a l’especulació que genera Index Down Jones i els diners que es mouen en ell, i pel que tinc entès aquí també ha arribat el canguelo en els últims dies.... Tot i que ja n’hi ha alguns que fa 2 o 3 anys que convivim amb ell.

Una altre cosa que m’ha sobtat ha set la seguretat que hi ha en la zona, es un autèntic bunker amb barreres que de seguretat, policia voltant amb gossos... això si però ple de turistes... senzillament no ho he entès massa.

Al final vaig descartar anar a visitar l’estàtua de la llibertat, ho deixo pel pròxim any, ja que m’estic plantejant fer una ruta de 3 setmanes per la costa oest visitant Boston, Washinton, New York, Chicago..... però ja es beurà i vaig tornar cap a l’hotel a fer una mica de migdiada que el dia anterior m’estava passant factura i tenia de recuperar forces que al vespre tocava a beure el Circ du Soleil.











Cap a les 7 sortia en direcció al Radio City Music Hall, quan va començar a ploure.... tot i això NY també mola quan plou, Time’s Square amb tanta llum i amb el terra moll encara es més espectacular.

Si aneu a New York no us passeu per alt mirar algun musical o espectacle de Broadway, el del Circ du Solei amb Zarkana que vaig tindre la sort de beure’l em va deixar més d’una vegada amb la boca oberta, no sóc molt d’anar a aquests llocs però crec que hi aniré més sovint ja que es espectacular per el muntatge i per l’espectacle que ofereixen, val la pena pagar els 80$.

Quan es va acabar Zarkana, encara plovia..... i va provocar que anés desfilant cap a l’hotel a fer nones ja que l’endemà marxava a les 7 del matí cap a l’aeroport de la Guardia destinació Toronto!!!!

Per cert mireu com quina solució han trobat a els problemes per aparcar!

Bye2

Seguirem informant! Radio Comulada Online!

No hay comentarios:

Publicar un comentario