miércoles, 10 de agosto de 2011

RIDE LIVE - DAY 10 - 11

Ja puc dir que tinc pis!!! El divendres m’en vaig al meu pis, si el meu pis!!!!!! Compartit amb un Canadenc i una Canadenca.

Tinc un súper llit per mi, amb lavabo únic amb wifi, gimnàs a més podre guardar la bici a la meva habitació que vull més, un supermercat , cine, starbucks a sota i la línea de metro per anar a l’acadèmia a 2 cantonades la veritat es que m’he tret un pes de sobre ja que era de vital importància trobar allotjament i n’he trobat un que està molt be! L’hostal es una bona experiència, ja que coincideixes amb gent de diverses nacionalitats.... però per un temps!

Tinc ganes d’aixecar-me pel mati agafar un vol posar les meves 6 galetes, acabar d’omplir el vol de corn flackes i banyar-los amb llet, dinar un bon plat de pasta, sopar una amanida a la meva manera sense especies i coses d’aquestes rares que posen per aquí!












Si durant l’agost o setembre voleu vindre a passar uns dies podeu passar i fer-me una visita per Vancouver teniu les portes obertes i gratis ehhh!!!!

Com ja ús vaig explicar en l’anterior entrada els primers dies els dedicaria exclusivament a trobar pis per la meva estada, el primer dia va ser esgotador em vaig patejar Downtown de dalt a baix, la sort que més o menys ja m’ho conec tot, durant aquest primer dia vaig lligar 2 visites però les dos van ser un desastre la primera perquè era un pis patera, molt però molt brut i la segona per culpa d’un mal entès que ho volien llogar a partir del 1 de setembre no va sortir be....

Per sopar vaig anar per primera vegada a un restaurant Tailandès..... seguim amb el mateix de sempre les espècies!!!!

MARCADOR DEL PRIMER DIA PER VANCOUVER;

1 VANCOUVER – 0 QMU

I jo amb la moral una mica per terra, ja que estan tant lluny de casa les coses es magnifiquen una mica.

Sort que aquí Canada i en especial la zona de la British Columbia s’utilitza molt la web http://vancouver.en.craigslist.ca/ on pots trobar qualsevol cosa per llogar, vendre, intercanviar etc...

En aquesta web hi han mil habitacions per llogar i ahir per la nit em vaig dedicar exclusivament a enviar mails i més mails, tancant 3 visites per avui!

Aquest matí ja tenia el planing a seguir fins les 6:30 de la tarda no tenia res a fer, es a dir que he anat a visitar Stanley Park, que queda entre Donwtown i North Vancouver connectat per Lions Gate, en total es una volta de 9 km sumant el que he fet sortint del hostal he caminat cap uns 15km en 3 hores, però avanç de marxar a visitar aquest park he esmorzar el típic continental breakfast, una bomba hipercalorica composta per 2 ous ferrats, 4 torrades, 2 saltxixes i patates fregides..... ara entenc moltes coses!!! KING SIZE!

De Stanley Park que puc dir.... es espectacular es com un Central Park de NY, però envoltat per mar , amb arbres mooooolt més elevats i allà estaven elles, començaven a treure el cap! tant boniques com sempre amb la seva bellesa al bellugar-se.....! bicis i més bicis, provocant-me que tingui un mono espectacular.... ja fa 2 setmanes que tinc la Giant abandonada!

Però divendres ja toca!!!! Aquesta tarda he trobat una web amb tot de recorreguts per Vancover, crec que desfruitaré de grans pedalades, a més he vist bastants globeros, serà qüestió de començar a fotre pals aviam si conec alguna grupeta per sortir per la zona!

Ben arribat al hostal, fart de caminar era hora de dinar i descansar fins les 6:00 que aniria a visitar el primer pis, que el final no faria falta que en visites més ja que aquest es el definitiu!

933 HORNBY ST. Zona del DOWNTOWN

FINAL DEL DIA 2:

1 VANCOUVER – 1 QMU

Ahhhh i també FELICITAR una persona molt especial que avui fa anys!!!!! ( 50 I RESTANT!)

Bye2

Seguirem informant! Radio Comulada Online!

No hay comentarios:

Publicar un comentario