jueves, 4 de agosto de 2011

RIDE LIVE - DAY 2


M’he llevat a les 7 del matí hora Americana 13:00 hora Catalana, com que encara vaig amb l’horari europeu s’em fa una mica raro, vosaltres sopeu i jo dino, us desperteu i jo m’en vaig a dormir....

He fet el vago fins a les 8, m’he dutxat i gas a recórrer Manhattan, com que nomes tinc 2 dies complerts els he d’aprofitar a fons i visitar els punts més emblemàtics de la NY.

No tenia massa idea per on anava, però el pla inicial era menjar-me la 5ena avinguda de dalt a baix i fondre la America Express i desprès ja voriem an

ant improvisant sobre el camí.

Avançant la 5ena avinguda desde street 34 s’anaven visualitzant grans quantitats de ciment passant per davant del Empire State i declinant entr

a ja que em feia gràcia beure la ciutat de nit desde ben amunt, em vaig comprar el típic cofee i pasta, i ja semblava un yankiee més.

Vaig arribar al rockefeler center i aquest si que hi vaig entrar, pel mòdic preu de 23$ et deixen pujar al observatori TOP OF THE ROCK, i allà literalment vaig al·lucinar..... l’sky line es acollonant i el que em va meravellar més va ser beure el Central Park dins d’aquella jungla de ciment i quitrà, cintant-me amb ell per anar a córrer per ell durant el vespre.

En tot moment he tingut la sensació que ja hi he estat en aquesta ciutat ja que he vist mil vegades aquets edificis, carrers i zones per la TV.

La següent parada va ser la Catedral de St. Patricks que vaig encendre un ciri i fetes les 4 fotos de rigor vaig seguir 5ena avinguda amunt on les tendes ja començaven aparèixer i jo olorar-les fent parada a la Nike, Abercrombie, Appel etc.... fins que va ser hora de dinar que vaig anar a parar en un Japo que em va permetre conectar-me a internet en una zona de wifi gratuïta per poder informa a la societat de que estava viu ma o menos queia per la zona de Zona de Times Square on vaig beure un munt de gent fent cua i no savia perque.... fins que vaig beure que era un lloc que deixaven les entrades dels musicals i espectacles de Broadway a un 40% o 50% més barates.

Es a dir que demà tocarà anar a mirar Cirque du Soleil amb el seu espectacle Zarkana al Radio City Music Hall, amb tot això ja eren cap a les 6 de la tarda i era hora d’anar baixant xino xano cap al Hotel flipant amb Times Square, de la gent i del ambient de bon rollo que s’hi respira!

Realment cada Avinguda es una història diferent camines uns metres i sembla que canviïs realment d’escenari, la 5ena a rebentar de tendes, la 6ena bancs i més bancs i la 7ena pantalles i més pantalles de leds d’anuncis i d’animació.

Però ara arriba el millor del dia, si neu a NY no dubteu ni un segon anar a Central Park ja sigui a córrer a pedadalar o simplement a passejar.

Es al·lucinant com conviu aquest parc dins d’una ciutat com NY, es com si existís una bombona d’oxigen en seu interior, que quan entres dins seu stress i el nerviosis-me desapareixen per complet i el temps es realentitza.

Sincerament vaig al·lucinar i va ser un plaer compartir una estona amb tota aquella gent que estava allà, per tot arreu trobes zones de gespa on poder descansar, jugar a futbol, pistes de tennis, de tot.... Ciclistes sí ciclistes no gent que va amb bici a fer la volta, em venien unes ganes d’anar a buscar la Giant.....! En definitiva ESPECTACULAR, sens dubte a no ser que demà em passi alguna cosa fantàstica que mai se sap, aquesta ha set la millor experiència de NY, no m’imaginava algú així en aquesta jungla urbana de quitrà i ciment farcida de gent on el seu ritme de vida es frenetic.

Amb tot plegat ja eren les 9:30 quan em plantava al hotel i desprès d’una bona dutxa tocava sopar algú ràpid i anar cap al Empire State Building a mirar NY de nit, com a menú vaig degustar la típica pizza d’un fast food, per sortir del pas per que a les 11 de la nit era l’últim passe del Empire i em van comentar que hi havia una bona cua cosa que així va ser ja que vaig fer més de 45” minuts per poder pujar a dalt de tot però una vegada allà dalt les vistes realment son espectaculars i valen mol la pena, si de dia ja valen la pena de nit ni em parlem la ciutat literalment s’il·lumina!

Demà toca anar cap a la Zona financera del Downtown; Wall Street, zona zero, estàtua de la llibertat etc... i jo cap al llit ja que el dia ha set mooooolt complert i realment estic destroçat!

Apa ciauuuuuuu,

Seguirem informant! Radio Comulada Online!

No hay comentarios:

Publicar un comentario