lunes, 15 de agosto de 2011

RIDE LIVE - DAY 14//15//16

Ja puc dic que estic al 100% instal·lat a Vancouver i aquest dilluns 16 he començat a les classes d’anglès a la acadèmia d’estudis que la tinc només a 20 minuts del pis agafant la parada del sky train que el tinc a 5 minuts del pis.

Aquest cap de setmana per un costat vaig seguir fent turisme amb la per la zona de Vancouver amb bici, pujant a l’estació d’sky de Cypress park que esta a uns 30km de Vancouver on els últims 12km es una pujada amb una pendent mitja del 8% amb una carretera de 3 carrils i feta únicament per 3 rectes de 4km mes o menys cada, formant una magnifica Z que es fa interminable, tot i la seva duresa l’ascensió val la pena només per les magnifiques vistes que es veuen de tot Vancouver quan estas apunt d'arribar a dalt!

La baixada no te cap secret però amb unes rectes com aquestes en tot moment vas per sobre els 65km/, continuant cap a Vancouver ja que estava bastant cansat de la sortida del dia anterior i realment no m’esperava que em trobes una pujada d’aquesta entitat que el señor del mazo va començar a aprèxer, però quan estava apunt d’entrar a Vancouver pel pont de Lions Gate vaig tindre la primera averia i esperem que sigui l’única, una pedra que no vaig beure es va creuar al meu camí provocant que punxes la roda de darrera, sort que no porto les zipp... per que aquí amb els tubulars dubto molt que arribis als 10km, ja que passes per carreteres principals i les cunetes estan bastant brutes.

Varem solucionar el problema i cap al pis a sopar i a dormir, que ja tocava!

Diumenge, normalment intento no fer res d’esport i suposo que aquí seguiré amb aquesta tradició, però tocava localitzar algun local per poder veure el Fútbol que el feien a les 10 de la nit hora catalana sent la 1 del migdia hora de Vancouver.

Vaig fer el ronso fins les 11 del matí, fins que vaig començar amb la meva caça i captura enfundat amb la samarreta del Barça com un bon culer que sóc, per poder mirar el futbol, en el transcurs de la meva cerca en vaig trobar un personatge enmig d’un parc, però l’home no em va poder ajudar massa.... fins que vaig arribar a un local anomenat Two Carrols, que em van dir Spanish Soccer YES!!!!!

Quines sensacions tan rares que vaig tindre, primer de tot era de dia, segon el bar estava buit sense els típics crits de passió i de tensió que solen aparèixer en qualsevol bar i tercer faltaven els meus col·legues, nanos no es el mateix sense vosaltres!!!

Del resultat simplement dir i suposo que es el que pensa la majoria, el Madrid va merèixer més i guanyar, però el que em va agradar més i crec que el que fa més ràbia com a mínim a mi, es que el rival sense fer res en especial faci la seva feina.... es adir 2 golets i cap a casa, que al camp nou ja en parlarem.

Ben finalitzat el futbol, tenia tota la tarda de diumenge, volia anar al capilano suspension bridge que està a les afores de Vancouver desde Canada Place surt un bus que t’hi porta, però s’em va fer massa tard i vaig optar per anar a fer una visita al aquarium de Vancouver situat en el cor d’Stanley Park, però això ja ús explicaré ja que la meva intenció es aprofitar aquest bloc per mostrar com es Vancouver i anar fent publicacions sobre diferents zones i atraccions de Vancouver i de les seves rodalies.

Ús mostro una amiga que em vaig trobar mentre estava assentat en un banc.....

Pel que fa avui dilluns, dons com he comentat amb anterioritat he realitzat el meu primer dia a l’acadèmia de 9:30 a 12:00 del migdia, la classe la segueixo prou bé i es treballa molta pronunciació intentant que l’ interacció entre els alumnes sigui elevada.

Pel migdia i per no perdre el costum ben dinat he anat a fer el cafè, desprès he fet la típica migdiada i per agafar gana per sopar he anat a córrer per Stanley Park i a fer 4 peses al gym del bloc del pis.

Ladies and Gentlemen, the routine begins!!!!

Bye2

Seguirem informant! Radio Comulada Online!

No hay comentarios:

Publicar un comentario