sábado, 13 de agosto de 2011

RIDE LIVE - DAY 12 //13

Ahir ja em vaig instal·lar definitivament en el pis, la meva habitació es enorme tinc un bon llit un lavabo per mi sol i prou espai per guardar la bici dins, em llevare cada mati amb aquestes vistes!

Pel que fa els companys el noi es un “personal training” i estudiant d’una carrera equivalent d’INEF i la noia es una asiàtica amb un yorksire de mascota, tant un com l’altre són persones molt obertes i que malgrat el meu nivell d’anglès he pogut mantenir alguna que altre conversa decent.









Una altre cosa que m’ha sobtat d’aquesta societat es que els canadencs mai tanquen la porta amb clau!!!! Com a mínim aquí a Vancouver, pots anar tranquil·lament pel bloc de pisos i entrar en una pis que no es el teu, ho dic perquè em va passar quan venia de fer la compra em vaig confondre de pis.... uppps sorry!!!

Pel que fa la meva estada a Vancouver, ahir vaig poder gaudir del sol per primera vegada desprès de varis dies de núvols i més núvols.

El clima de Vancouver en aquesta època del any els matins són freds 12-14 graus com a màxim però a la que surt el sol el termòmetre tranquil·lament es pot enfilar fins els 25 graus.

Aprofitant que feia sunshine! Vaig fer corrent tot l’Stanley Park, quan estàs a l’altura de lions gate, passes a la part d’english bay on hi ha la zona de platges i em va sobtar la quantitat de gent que hi havia banyant-se i gaudint del bon temps suposo que com deuen passar gran part de l’any ben abrigats a la que surt el sol l’han d’aprofitar!

I avui per fi desprès de 2 setmanes sense tocar la bici.... l’he tret del seu captiveri i anar a pedalar una mica per la zona de Vancouver i voltants, la idea es fer turisme pedalant una mica.

Per començar avui he fet cap uns 70km anant cap a Horseshoe bay que està 30km cap a l’oest de Vancouver anat resseguint la costa, lloc on surten tots els ferris que connecten amb varies illes de la zona, les vistes són espectaculars i no te preu beure com abres enormes estan casi tocant l’aigua...









El camí de tornada ha set per la mítica carretera Sea to Sky, tot i semblar una bogeria esta permès circular amb bici per ella, a més en tot moment hi han cartells que mostren que es una zona ciclable i avisant-te de les zones perilloses e indicant-te cap a on t’has de situar, crec que per Catalunya i Europa en general n’haurien d’aprendre una mica d’aquesta societat de la manera que tracten als ciclistes en general.

I just avanç d’entrar a Vancouver m’he enfilat cap al pàrking de Grouse Mountain on hi ha el telefèric que et puja a l’estació d’esquí i d’on s’inicia un trekking d’uns 1000mts de desnivell fins a la zona on et deixa el telefèric, suposo que algun dia d’aquests caurà.









En definitiva es una pujada d’uns 3-4km però que arriba a unes rampes màximes del 14%, diria que es curta però que enganxa i desprès ja tocava anar cap al pis a sopar que el sol ja es anava ponent i la temperatura anava caient.

Bye bye

Seguirem informant! Radio Comulada Online!

No hay comentarios:

Publicar un comentario