viernes, 19 de agosto de 2011

RIDE LIVE - DAY 21


Hello everyone!!!

I've been 21 days out of Catalonia, ahhhhh sorry!! es que es el costum.....

Ja porto 21 dies allunyat de Catalaunya, de Sant Esteve de Palautordera, de les Festes Majors com les trobo a faltar!!!!!......
i puc dir que aquesta experiència es com una muntanya Russa, puja i baixa, però així es la vida un no parar de pujar i de baixar en que hem d’intentar gaudir al màxim d’aquests moments en que pugem i intentar passar el més ràpid possible les baixades.

Com us vaig comentar en l’anterior publicació apart d’explicar el que vaig fent durant aquests dies en la meva aventura, intentaré explicar una mica com es Vancouver.

A Vancouver existeixen varis barris; Downton, Yalewtown, West End, Gastown i Chinatown, apart d’aquests també hi ha altres barris però ja són zones més perifèriques i allunades del centre de la ciutat.

STANLEY PARK

Stanley Park, es la zona on de moment m’hi he perdut més vegades, està a la part Nord de Vancouver i pertany al barri de West End, es el pulmo de Vancouver on hi ha de tot per desprès d’una dura i llarga jornada laboral per practicar una mica esport; Running, cilcisme, anar de passeig, jugar a rugby, cricket, patinatge, piscina, mini golf, pistes de tenis o simplement oci desconectar del món.











Es un parc ple de vida en qualsevol moment del dia gaudeixes d'unes vistes espectaculars de tot el voltant de Vancouver, ja que uneix la part més cèntrica amb North Vancouver i West Vancouver pel pont de Lions Gate de 2 km de llargada i uns quans metres d’alçada.

El parc té un recorregut al seu voltant de 9 km de llargada integrament asfaltat i en el seu interior hi ha una carretera oberta al transit, a més dins seu està ple de recorreguts sense asfaltar per poder perdre-s’hi una bona estona sense trobar a ningú amb la sensació que no tens la civilització al costat.

Com he comentat anteriorment s’hi poden realitzar moltes activitats tant lúdiques com esportives, es pot visitar els mítics totems de fusta provinents dels indis de la zona avanç de que aquests fosin colonitzats, anar l’aquàrium de Vancouver , poder mirar un partit de criket (Vaig beure el meu primer partit en directe) o simplement relaxar-te passant una agradable estona amb la naturalesa.











Pel que fa la meva setmana, de dilliuns a dijous pel mati he anat a l’acadèmia de 9:30 a 12:00, exactament en 20 minuts estic a l’acadèmia agafant el sky train i per les tardes o be em perdo per la zona amb bici descobrint nous llocs perdrent-me pels voltants de Vancouver, visitant amb ella l’estació Sky de Mt. Seymour un port 12,5km a un 8% de desnivell amb un bosc espectacular ple de camins ciclables pels amants de la BTT o del Donwhill, a Capilano Park ascensió de 3km al 13% o a Squamish on diuen que hi ha el 2n monòlit de pedra més gros del mon a 65km de Vancouver pujant per la mítica carretera 99 SEA TO SKY anomenat Stawamus Chief, en total aquesta setmana he fet 427km acumulant unes 15hores, algun dia dedicaré una publicació per explicar les carreteres que tenen aquests canadencs perquè aquí el pla crec que no en gasten, es un continuo puja baixa..... i els altres dies dons a descansar o perdent-me per Stanley Park fent una mica de runnig i desprès visita al Gym.











Ahhh sí que em deixava el futbol, vaig trobar un nou bar i aquí si que estava ple de gent del Barça i del Madrid, vaig poder estar un ratet seient amb un català i donava gust poder parlar la teva llengua tant allunyat de casa, a més per les pròximes ocasions m’han informat d’un bar de Vancouver que es d’un Català que es un cule que posa tots els partits del barça i que està ple de Catalans...!!!!

Seguirem informant, Radio Comulada online!

-33-

No hay comentarios:

Publicar un comentario