viernes, 5 de agosto de 2011

RIDE LIVE - DAY 4

7:00 sona el despertador, hora de despertar-se i anar a buscar el bus cap a l’aeroport de la Guardia per agafar el vol direcció a Vancouver, només he estat 2 dies complerts a New York cosa que m’ha fet anar de bòlit per poder visitar els llocs més emblemàtics de la ciutat i me’n he deixat mil per visitar.

Però la imatge que m’he pogut fer d’aquesta ciutat es que viuen a un ritme frenètic les 24 hores del dia i jo que sóc d’un petit poble encara no estic adaptat aquest frenesí, si Barna ja em posa nerviós dons imagineu-vos multiplicat per 4!

Tot i això la veritat que he descobert paratges extraordinaris que no m’esperava que m’impactessin de la manera que ho han fet com es el cas de Central Park o l’espectacle del Circ du Soleil, sense menys prear els grans gratacels de NY ni les mítiques 5ena, 6ena i 7ena avinguda que he tingut el plaer de recórrer.

Una vegada ja a aterrats a Canada vaig passar per estrangeria i em van concedir el visat de treballador per un any, però dubto que el faci servir ja que per 2 mesos no crec que em vulguin contractar, es a dir em centraré en fer l’intensiu de 6 semanes a 4 hores mensuals i desprès a fer el guiri per tot Vancouver i la Columbia Britànica amb bici, corrents, pujant muntanyes o de la manera que sigui.

La primera impressió que m’he endut de Toronto es que es una ciutat petita, semblant a Girona on la gent va un altre ritme molt més pausat amb comparació a New York i crec que no vaig massa errat.

Per anar cap a Toronto he agafat un bus que m’ha deixat a la mateixa porta de l’hotel, un magnífic hotel amb un llit enorme, crec que mai havia dormit en un llit tant gran, amb gimnàs, sauna, piscina.... no esta gens malament, es a dir que he acabat de passar el dia per l’hotel fent la migdiada i una mica d’esport per agafar gana avanç d’anar a sopar a un Mexica.

Amb tot ja són les 12 de la nit, a Catalunya les 6 del matí dia que comença la Festa Major del meu poble, espero que ús ho passeu molt be panda de cabrons i la lieu com de costum fem!

Apa ciauuu!!!!

Seguirem informant! Radio Comulada Online!

No hay comentarios:

Publicar un comentario