domingo, 7 de agosto de 2011

RIDE LIVE - DAY 5 - 6 - 7

Que hi faig jo a Toronto 3 dies? ..... Bona pregunta!

Toronto ciutat amb una extensió semblant a Girona, nose quans habitants però de moltes ètnies diferents, repartits per la ciutat torbes tota mena de restaurants Japonensos, Chinesos, Grecs, Mexicans, Italians..... amb això es nota ja que es una ciutat que no te més de 200 anys d’història i edificis històrics no es que n’hi hagin massa, es a dir que això limita bastant el seu atractiu turístic a la torre CN de 553m, l’old street district i els barris al voltant d’aquesta zona com China Town entre d’altres, a dir que he fet mooooolta vida en el hotel fent llargues migdiades “cosa que feia segles que no practicava aquest esport” aprofitant el llit de talla XXL i he anat al gym cada dia, a més de fer buscador de zones de wifi per la ciutat per seguir amb contacte amb els meus, adonant-me l’últim dia que els Starbucks posen a disposició de wifi gratuïta i jo en tenia una a sota de l’hotel....

Les avingudes son casi totes de 2 carrers per sentit però no hi ha masses rascacels, i crec que predominen les cases típiques Canadenques (No es que sigui la meva especialitat l’arquitectura canadenca....) a mes no hi ha aquella munió de persones a cada cantonada en comparació a New York aquí la gent va com a mínim 3 o 4 marxes menys, es molt més pausada, més tranqui-la senzillament suposo que es fruit de la mentalitat de la gent d’aquí i es el que més m’ha sorprès entre els americans i els canadencs.

1.Ritme de vida: Ja he dit el ritme que van, a pas de tortuga.

2.Menjar: crec que aquesta gent te l’estomac a proba de bombes ja que posen picant i espècies a tot, per tot arreu veus parades de hot-dogs i altres coses que encara no m’he gosat a tastar i crec que no ho faré dins del que cap intento menjar sa però aquí es bastant difícil, perquè ús feu una idea ahir vaig demanar una amanida al seu estil, els hi vaig demanar oli i vinagre per amanir-la i la dependent em va mirar com un bitxo raro..... no porto ni una setmana però el pa amb tomàquet es ja troba a faltar i lo que queda!!!!

També em crida l’atenció dels horaris que porten.... em descol·loquen, jo esmorzo a les 9 del matí, dino a les 2 i sopo a les 9 de la nit, dons aquí fan algú molt raro que encara no he descobert o senzillament cadascú va a la seva bola ja que sempre beus gent entaulada menjant

3.Roba: Nose ells però jo estic al·lucinant amb la calor que fa a sobre es molt humida i estàs enganxós tot el dia... però aquí la gent va molt abrigada per la temperatura que estem van n’hi ha que van amb jerseis quan el termòmetre marca 30 graus, la meva pregunta que es posen a l’hivern quan estan a 10 sota zero?¿

4. Fumar i alcohol: Tant a New York com aquí Toronto he vist molt poca gent fumant per el carrer, es algú que m’ha sobtat molt suposo que entre altres coses deu ser per els preus ja que avui he anat a fer la meva primera cervesa i m’han clavat 6,50$.

5. La Gent: Fan molta vida al carrer tot el barri en que tinc l’hotel està farcit de restaurants cada un d’ells amb la seva terrasseta i estan tot el dia plenes de gent, suposo que deu ser com que passen la gran majoria del any passant fred a la que arriba la calor la gent te ganes de sol i de passar una mica de calor.

També dir que la gent de Toronto són una societat molt oberta que no tenen cap mena de problema en preguntar-te alguna cosa si ho beuen oportú, durant aquests 3 dies varies persones m’han preguntat on comprava algunes peces de roba que portava o inclús inclús un fotògraf em va fer una foto quan jo passava per allà perque li van agradae les olleres.....!!

6.Gent amb bici: Aquesta societat te un culte a la bici espectacular, tothom va amb bici i la ciutat esta preparada perquè tothom qui vulgui hi pugui anar-hi, carrils bici, milions de pals per aparcar la bici i bicis moltes bicis per carrer..... i sobretot FIXEDS a Barcelona comencen a treure el cap però aquí 2 de cada 3 ho son, només dir que jo ja fa 2 anys que en tinc una ;)!





7.Esports: Es època de la regular season de beisbol i del principi de la temporada de la NFL, es a dir que no els treguis d’aquests 2 esports, tot el dia per la ESPN fan beisbol, nose que els hi porta aquest esport si es super avorrit tant de practicar-lo com de beure’l, un tio intentant batejar a una pilota per poder recorer un octagon intentant no ser eliminat, hi he jugat poc però no es del meu estil, crec que poc et deus cansar.... volia anar a beure un partit dels Blue Jays equip local de Toronto, però no coincidim.


En definitiva i com a conclusió aquests dies són de by pass per arribar a Vancouver i començar a fer coses decents com poder anar d’una vegada amb bici i començar a fer visites a la naturalesa, que amb tant d’asfalt m’estic posant negre....i no de moreno.

Ja que tantes hores sense fer res i estant sol m’han matat una mica cosa que m’ha fet plantejar varies vegades que carai hi feia a l’altre punta del mon, però espero que a partir de dilluns la cosa canvi, ja tinc ganes d’arribar a Vancouver.

Nose que em va passar pel cap a la hora de triar Toronto, però un consell avanç d’anar a algun lloc i de comprar els bitllets d’avió consulteu que s’hi pot fer!

BYE BYE!!!!

Seguirem informant! Radio Comulada Online!

No hay comentarios:

Publicar un comentario